a make a wish lista

 a make a wish-lista....

 
ÖNSKAR:
att du kan sjunga (trots dålig sångröst)
att du kan tala(om annat än dig själv)
att du kan skoja (repektfullt men assssKUL)
att du kan ljuga (då jag har fel säger du iaf att jag gör rätt)
att du står på min sida även när världen rasar (skälla på mig när andra inte hör)
att du orkar vänta till jag förmulerat mig
att du tar dig tid att läsa mellan raderna
att du vågar stå för din sak
att vi väljer varandra och inte behöver jaga varandra
att du kämpar mot ett mål (förhoppningsvis kan vi skapa ett ihop)
att du värderar mig högre än de pengar du kommer tjäna
att du älskar att filosofera så att världen paralyseras
att du kan erkänna att du är sur, glad eller ledsen
att du är ÖDMJUK



 

eller fan, att du bara är mänsklig räcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0