blind-date

en kvinna är en kvinna, trots allt.

Här om dagen berättade min pappa att han stött på en av våra landsmän, fin kille, Alem, och pappa tänkte ta med han då han skulle på lunch med mig, WHY?. MIN egen pappa fixar ihop mig på blind-date???? Pappas argument löd: "Han var inte ful, annars hade jag aldrig bjudit med honom." Tack och lov fick Alem förhinder, han var tvungen att jobba så pappa och jag fick luncha ifred men Alem bad pappa att återkomma till butiken någon annan dag, men nästa gång fick han mer än gärna ta med dottern. (Oooooh fanskap)

Utekväll i lördags, alla guzzar hade fixat sig, vissa mer än andra men nästan alla hade gjort sig glittrandes. Mycket folk samlades, 600 själar skakade rumpa till reggaton, Advance Patrol, Danjah osv på scen, men då gick det upp för oss LAdys. Varje Lady skakade rumpa för att locka till sig någon men alla killar var fullt uppe med att bara finnas till. Så tragiska, om alla brudar kunde softa lite istället, skippa högklackarna och kväv- jeansen och bara softa, precis som alla boys gjorde.


"Vi måste hålla ihop, för barnen skull" är ett mycket slitet uttalande.
En sista fråga, ÄR det någon som håller ihop nu för tiden av någon annan anledning än BARNEN?????


Kommentarer
Postat av: m.

Helloo.. Du ser bekant ut, bott i Jokkmokk för xx år sen? :)

2009-03-04 @ 18:33:24
Postat av: Anonym

ja de var xxxxxx år sen.

2009-03-05 @ 22:42:24
URL: http://ladyys.blogg.se/
Postat av: m.

haha mm xxx miljon år sen, har en tavla som din mamma har målat till mig med läppstift :D haha

Tror det står 93' på tavlan så den är cirka 16 år gammal :P ska vänta par år till och sen lägga ut den på blocket.se, tjänar miljoner och flytta till ett varmt land :P stensäker plan!

2009-03-05 @ 23:08:54
Postat av: Anonym

hahaha, paaa vem är du??? De måstee du ju berättaaa:)

2009-03-05 @ 23:24:03
URL: http://laddys.blogg.se/
Postat av: m.

Vi var oskiljaktiga som små, sägs det. (min mammas ord, gotta believe her) haha :) Du var som min bror och jag var som din syster, eller tvärtom :P

2009-03-05 @ 23:37:36
Postat av: Anonym

hahahah, paaa halo. du måste ge mej ledtråd, uppe i jokkmokk levde vi med många brothers from another mother:) Är de Batko mozda????

2009-03-06 @ 09:19:36
URL: http://ladyys.blogg.se/
Postat av: m.

hahaha bingooo! :D Fast känns ovanligt att höra Batko, knappt nån som kallar mig det :D alla säger Musse :) Hur är de med dig plutten? Bor du fortfarande i Ronneby? :D

2009-03-06 @ 09:32:07
Postat av: Anonym

haha, BINGO, haha, plutten je ziva, mår kanon., Halo imas li facebook,lättare att kommunicera där, haj addaj ako imas

2009-03-06 @ 09:56:28
URL: http://ladyys.blogg.se/
Postat av: m.

Nää, jag har inaktiverat den, tröttnade på det. Evo ti moj msn så we can catch up lite, [email protected]

2009-03-06 @ 10:20:14
Postat av: Sadia

Värsta chattet här ju =P..hahaha

2009-04-10 @ 02:45:07
Postat av: Behailu

Behailu var här


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0