bättre tider på väg

Det handlar inte om att vara störst bäst och starkast längre,
livet är annorlunda nu.

Det finns ingen  "jag ska krossa hela världen och alla är avis" inställning längre, livet är något annat nu.
Livet handlar inte längre om att säga till alla att jag kan, utan att bevisa för mig själv att jag lyckas, inte att jag "kan" utan nu ska man lyckas också, komma någon vart, gå framåt.
Lyckas klara alla tentor och samtidigt njuta av alla fester, lyckas hålla i den lilla budgeten som man får av csn varje månad och lyckas uppfylla sina önskningar.
Livet är karriär, kärlek och ro. Att finna ro i alla situationer, stabilitet och ansvar.

                                                                         Livet är här och nu, inte förra månaden eller om två år.


Tider må vara svåra och hjärtan krossade, när allt det vi trott på sviker och dagen känns värdelöst finns det i alla fall en person jag delar 100 skrattanfall med om dagen, en person som drar mig upp när jag håller på att ramla och denna person dömmer aldrig eller försöker få mig eller mitt liv att se sämre ut.
Du är min bästa vän, Zenja. / Irma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0