En guide till kloka män, meningar att undvika :



"Snälla vänta på mig tills jag gör slut med henne, jag vet att du är menad för mig"


"Jag har inte kunnat läsa dina sms."


"Du älskar mig för mycket"


"Åt ni bra på semestern? Din rumpa måste ha blivit mindre"


"Du är för snäll mot mig"


"Jag vet att du är mitt öde, bara inte just nu"


"Du har alltid varit snygg, men aldrig så snygg som nu när du gått ner i vikt"


"Du är för bra för mig"


"Hade du inte varit så här vacker hade jag..."


"Du ska inte tro att jag inte rökt på bara för jag inte sagt det till dig"


"Du är för social för mig"


"Du tror att du är bästis med alla"


"Du är grov, du sa ju fan jag måste pissa igår"


"Du umgås för mycket med killar"


"Sätt inte din bror på pedistal"


"Jag ville att du skulle vara mamma till mina barn, men det har du förstört nu"


"Jag älskade dig för mycket"


"Vi kan inte ses för jag ska klippa min kompis gräsmatta"


"Du känner inte dig själv"


"Jag känner dig men du känner inte mig" (efter 4års förhållande)


"Du tjatar som en h*ra"


"Du berättade väl inte för honom om oss?"


"Vi måste ha regler i  vårt förhållande för jag vill inte tappa känslor för dig"




SIST MEN INTE MINST:


"Min pappa säger att du inte är den enda tjejen i världen"








Kommentarer
Postat av: Milla

OH MY GOD! :D



ska vi inte lika gärna ge dom en kniv så dom kan hugga oss direkt i hjärtat? :P

2008-09-03 @ 13:05:10
Postat av: Sadia

Asså ni är fööör roliga!

Grymt duktiga:)



LoveLove

2008-09-03 @ 22:31:26
Postat av: Anonym

kan ni lägga till "Jag tror du gillar mig men jag gillar inte dig"



irma vet vad jag menar ;P

2008-09-04 @ 09:29:49
Postat av: Irma

HAHAHA:P

2008-09-05 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0