Att samla kraft

Mina ladys,
mina diamonds,
mina vänner



- som bär upp mig när tider är som svårast, som ringer och ta mina beslut åt mig bara för att jag inte kan eller är förrvirrad,
 som erbjuder sig att bo 3st på 21kvadrat meter för att jag inte ska må piss,
som älskar att bjuda på sig själv och göra allt för att man ska känna sig välkommen till deras "nya stad".
Det är änglar kära läsare och dom är få, men jag har hittat mina o föralltid ska vi hålla ihop.

VI alla är uppväxta i en liten stad, i ett litet område som alla fruktade för de var "farligt".
Vi gick upp på morgonen och samlades alla på ett o samma ställe varje morgon, sedan lekte vi bort alla famlije, kärleks, och främlingfientliga problem.
Dunkgömme, rödavita rosen, fotboll, och  bus fanns på listan varje dag och vi hatade att skiljas åt då mamma ropade hem oss på kvällen.
Nu har vi alla blivit stora och försöker göra vårt bästa för att gå vidare i livet, bli något, skapa karriär och familj. Samtidigt försöker vi höras och dryga ut gamla skämt som aldrig blir tråkiga, bara för att påminna varandra om att vi är vi, och vi är speciella.
Vi är några i Malmö,några  i göteborg & resten i vår kära uppväxtstad och i helgen bestämmde vi oss för att ses och bara softa och samla krafter tillsammans, och göra allt det vi älskar att göra.
Vi skrattar, vi dansar, vi fikar, ragga på killar och shoppar dessa dar, men snart är det slut och vi måste skiljas och åka tillbaka till vår vardag där vi gör de bästa för att försöka nå våra mål.
 det här är mina ladys som får mig att aldrig tvivla på riktigt vänskap.


Kommentarer
Postat av: anjez

love u

2008-10-11 @ 16:56:50
Postat av: Said

Tack irma, Jag känner mig älskad, I love you too

2008-10-11 @ 17:05:15
Postat av: Said

Tack irma, Jag känner mig älskad, I love you too

2008-10-11 @ 17:06:55
Postat av: amme

Hej mina söta.. sant e de..äkta vänskap dör aldrig..love

2008-10-11 @ 21:54:02
Postat av: Sadia

Tack min vän för en underbar helg .. Frågade dej redan idag när du kommer tillbaka.. haha .. Kärlek o respekt :D

2008-10-14 @ 22:10:52
Postat av: ella

Jag tackar gud väldigt ofta att jag har riktiga vänner. Tack(L)

2008-10-28 @ 20:40:41
URL: http://ladyys.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: tack gumman!

Gud va fint du skriver, blev tårögd.

2008-10-29 @ 21:52:19
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0