<3 <3 <3

Man måste tänka sig för vem man delar sitt hjärta med. Det finns många människor som inte klarar av andra människors framgång och lycka. Det finns människor som inte klarar av andras skratt och inställning till livet. Sen finns det människor som är precis sådana som man själv behöver och hjälper en att stå stadigt, dem som köper cheesballs för de vet att man älskar dem och dem som ringer för att säga att de synd att du inte är med i helgen eller bara de som ringer för att kolla läget. Dem är få.


•-          Hjälp mig lösa detta. Jag vill inte ha det såhär mer.


•-          Jag ska hjälpa dig, för du vill bli av med denna känsla. Det är bara du. Du ska påminna dig själv att du inte vill vara där du är för du mår dåligt. Detta är en bajs, inget du vill ha eller är villig att kämpa för, för visst är det så?

•-          Hur gör jag?

•-          DU blir av med känslan. Du ringde och pratade ut en sista gång, du har gjort allt du kan. Detta suger jag vet, men jag tror lyckan vänder när man mest behöver det. Imorgon tar vi automatfoton, vi har skit roligt. Sen nästa vecka kommer tjejerna och då ska vi party. Allt kommer att lösa sig. JAG LOVAR!


                                                                                                   

"Det finns ingen lycka som går upp mot ett hjärta som förstår"

/ Victor Robinson


Kommentarer
Postat av: Black Mamba

ja ringde en gång bara för att kolla läget... ja e nice... pluspoäng till mamba! aaaa... pap*

2008-10-10 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0