Intro

Lady 1 säger: Du får skriva för att du vill ju bli skribent
Lady 2 säger: Ja för 4år sedan hahah (och fortsätter skriva sitt avskeds sms till nån)
Lady 1 säger: Du får ta konsenkvenserna med den här bloggen och det är att olämliga kan läsa den,
Ladyy 2 säger: Ja men du behöver ju inte skriva att "kjdfhdf fhfhhfhf M dhdhhfhf" (censur) Mensur hahahaah

Ladyy 1: ska vi verkligen heta lady 1 och lady 2, kan vi inte heta nått annat typ du kan heta lady in pyjamas
Ladyy 2: Vad kännertecknar oss?
(båda tänker ----- en lång stund)
Ladyy 2: fan va tragiskt kommer inte på nått.

(Lady 1 börjar fundera på var kameran i lägenheten ligger, medans lady 2 packar väskan)
Lady 1: fan vad vi pratar mycket skit
Lady 2. Det ingår i våra liv,

Lady 1: aja men nu ska vi börja blogga seriöst tänkte vi
om våra liv,vardag, roliga och sorliga stunder ect.

Lady 1: Svettas inte han?

Sean the man: jag svettas som ett knull här uppe

Lady 1 & 2: GAPSKRATT


Lady 1: SKRIV att vi sett filmen

Lady 2: aj aj kapten,

Lady 1: (pratar oavbrutet) skriv vi gick, att vi åkte buss, att vi såg film, vad den handlade om, Ska ja behöva skriva en bok här?



Lady 1: vill du ha te?

Lady 2: ja det vill jag, om du fixar.

(lady 1 kokar vatten första gången)

1 h senare,

Lady2: fick vi något te?

Lady 1: Oj, just fan, jag kokar om vattnet

(lady 1 kokar vatten för andra gången)

Midnatt

Lady 1: fan vi glömde ju teet


Lady 1 kommer till storstaden

Polissyrenen går igång var tredje halvtimme,

Lady 2 Välkomnar Lady1 till storstaden:

Lady 2: Jag hoppas du gillar ljudet, det är nämligen stans nationalsång



These are the days of our lives


Trycker Förhandsgranska, och allt raderas
Lady 1:
Allt har försvunnit jävla satans fi**a hål
Lady 2: Alltså jag kommer att döda dig, alltså jag kommer att slå ihjäl dig,  alltså det är inte sant
Lady 2: Tryck tillbaka då
Lady 1´: Jag har ju redan gjort det, vänta vänta..... här är den din mam*a i f***an
Lady2: ja bra ladda upp nu och sen sover vi vår vän kommer snart.
Lady 1: tur det höll ju på o bli dödad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0